فهرست مطالب

بررسی تخصصی ساعت هوشمند Mibro Watch A2

بررسی تخصصی ساعت هوشمند Smart Watch A2

  • طراحی ظاهری Watch A2

قطعا طراحی ساعت شیائومی میبرو A2 مورد توجه طرفداران ساعت هوشمند قرار می‌گیرد؛ چرا که به صورت دایره‌ای طراحی شده و ابعاد آن 11.4 × 45.17 میلی‌متر  می‌باشد که جلوه‌ای خاص به آن بخشیده است. قرارگیری یک بند 22 میلی‌متری مرغوب روی این ساعت، ظاهری اسپرت را ایجاب می‌کند که به طور همزمان ظاهری شکیل و رسمی نیز به آن می‌دهد که به کمک استایل روزانه شما می‌آید.

سازنده چینی وزن ساعت هوشمند را با احتساب بند آن به 46.89 گرم رسانده و کیس بدنه‌ی ساعت را ترکیبی از فلز و پلاستیک آمیخته است؛ از این رو هیچ گونه احساس سنگینی‌ای بر روی دست خود حس نمی‌کنید و با این حال نیز مقاومت خود را به خوبی حفظ می‌کند. بند ساعت نیز از جنس سیلیکون(Silicon) بوده که قابل تعویض با بندهای هم عرض(22 میلی‌متر) خود می‌باشد.

طراحی و ساخت ساعت هوشمند Smart Watch Mibro A2

  • صفحه نمایش ساعت میبرو واچ A2

شرکت شیائومی برای موقعیت‌های مختلف نیز بند دیگری را داخل جعبه قرار داده است تا در مواقع رسمی آن را جایگزین بند سیلیکونی کنید. صفحه نمایش ساعت دارای اندازه 1.39 اینچ و HD می‌باشد. این صفحه نمایش دارای وضوح(رزولوشن) تصویر 360 در 360 پیکسل است و به راحتی رنگ‌ها را با کیفیتی بالا به نمایش می‌گذارد. همچنین میزان روشنایی ساعت در نورانی‌ترین محیط‌ها نیز مشکلی ندارد. دور نمایشگر را حاشیه‌ای ثابت و مندرج احاطه کرده و دو دکمه در سمت راست نیز قرار گرفته‌اند که برای خاموش و روشن شدن و برگرداندن منو به کار می‌روند.

صفحه نمایش ساعت هوشمند شیائومی Mibro A2

  • قابلیت مکالمه ساعت میبرو A2

اگر به دنبال ساعتی هستید که هم زبان فارسی را پشتیبانی کند و همچنین قابلیت تماس و مکالمه داشته باشد، پیشنهاد ما به شما ساعت هوشمند Mibro a2 هست چرا که وجود میکروفون و اسپیکر داخلی در ساعت میبرو ای 2، این ساعت هوشمند شیائومی را در دسته ساعت‌های دارای قابلیت تماس قرار داده است. هنگامی که در فضا و شرایطی هستید که امکان استفاده از تلفن همراه خود را ندارید، تنها با یک ضربه روی ساعت به تماس‌های دریافتی خود می‌توانید پاسخ(Answer) و یا آن‌ها را رد(Reject) کنید. این ساعت شیائومی از 35 زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند که فارسی هم یکی از آن‌ها است؛ بنابراین طرفدارانی که نیازمند منوی فارسی هستند با این ساعت با هیچ گونه چالشی مواجه نخواهند شد.

کمک-دستیار-در-ساعت-هوشمند-شیائومی-میبروA2

امکانات و سنسورهای سلامتی در Mibro A2

 دیگر از ویژگی‌های شاخص این ساعت هوشمند بلوتوثی،  وجود سنسورهای سلامتی است. به طور مثال، بررسی 24 ساعته ضربان قلب به شما کمک خواهد کرد تا در صورت بروز هرگونه مشکلی، به راحتی از آن پیشگیری و اقدام‌های لازمه را هر چه سریع‌تر پیگیری کنید.

  • اندازه‌گیری سریع اکسیژن:

در هنگام انجام فعالیت‌های سنگین با اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون(SpO2) خود همواره می‌توانید از شرایط جسمانی خود با خبر شوید. 

  • سنجش کیفیت خواب:

ساعت شیائومی قابلیت تشخیص مدل‌های مختلف خواب مانند خواب سبک و خواب سنگین را دارد که با شناسایی آن در خوابیدن به شما کمک و خواب راحت و با کیفیتی را برای شما فراهم می‌کند.

  • اندازه‌گیری سطح استرس:

این ساعت علاوه بر موارد گفته شده، قابلیت بررسی و اندازه‌گیری میزان استرس وارد شده به فرد در طول روز را نیز دارا می‌باشد که یکی از عوامل مهم و تنش‌زا برای سلامتی محسوب می‌شود.

  • پایش 24 ساعته ضربان قلب:

به لطف این قابلیت ورزشکاران حرفه‌ای و یا افرادی که در طول روز فعالیت بیشتری دارند، می‌توانند تپش قلب خود را بررسی کنند و همچنین در صورت لزوم و تغییر ضربان قلب، خود دستگاه به شما هشدارهای لازمه را خواهد داد.

سنسور-اکسیژن-خون-در-Mibro-watch-a2

  • قابلیت تشخیص انواع حالت‌های ورزشی

شیائومی واچ میبرو ای 2 قابلیت سنجش بیش از 70 حالت ورزشی را دارد که این ساعت 5 حالت ورزشی در فضای باز از جمله دویدن، دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی، اسکیت و کوهنوردی را نیز پشتیبانی می‌کند.

حالت ورزشی در ساعت هوشمند Mibro A2

بنابراین اگر ورزشکار حرفه‌ای هستید و یا به دنبال ورزش مورد علاقه خود می‌باشید، با انتخاب هر حالت ورزشی به آسانی می‌توانید برنامه مشخصی را متناسب با شرایط خود دریافت کنید.

حالت-ورزشی-در-ساعت-شیائومی-Mibro A2

دوام باتری و عملکرد ساعت Smart مدل Mibro A2

ساعت هوشمند شیائومی مجهز به باتری لیتیومی داخلی با ظرفیت 350 میلی‌آمپرساعتی که برای شارژ کامل این باتری 3 ساعت زمان لازم است که با یک بار شارژ کامل تا 10 روز ماندگار می‌باشد و میزان نگه‌داری شارژ باتری متناسب با استفاده‌های مختلف شما متفاوت خواهد بود.

ماندگاری و عملکرد باتری در حالت پخش موزیک 5.5 ساعت می‌باشد و در حالت تماس و مکالمه بلوتوثی 5 ساعت دوام خواهد آورد. همچنین در حالت آماده به کار(StandBy) این باتری تا 50 روز پشتیبانی خواهد کرد.

برای شارژ این ساعت می‌بایست از طریق شارژری که داخل آن قرار گرفته، ساعت را روی آن قرار دهید تا شارژ شود.

میزان باتری در گوشی شیائومی میبرو 2

  • نمایش اعلان‌ها

از دیگر امکانات ساعت هوشمند میبرو ای 2، یادآوری و دریافت اعلان‌ها که شامل زنگ آلارم، تماس‌ها، زنگ پیام، پیامک‌های فارسی، نوتیفیکیشن‌ها و اعلان‌های جیمیل(Gmail)، اسکایپ(Skype) و دیگر پیام‌رسان‌ها و اپلیکیشن‌ها می‌باشد.

  • نسخه بلوتوث و سازگاری

میبرو a2 از نسخه 5.3 بلوتوث بهره می‌برد که به عنوان جدیدترین و به‌روزترین نسخه بلوتوث به حساب می‌آید. ناگفته نماند که این نسخه به شما امتیاز برقراری ارتباطی پایدار تا 10 متر را می‌دهد و بدون هیچ قطعی می‌توانید از تمامی امکانات آن استفاده کنید. همچنین تماس‌های دریافتی نیز در بالاترین کیفیت خود برقرار خواهند شد؛ از این رو ساعت هوشمند Mibro A2 با سیستم عامل‌های اندروید با نسخه 5.0 به بالا و iOS با نسخه 10.0 به بالا سازگار خواهد شد و به راحتی به دستگاه شما متصل می‌شود. توجه داشته باشید که اگر نسخه بلوتوث دستگاه شما نیز 5.3 باشد، اتصالی بهتر و بدون قطعی به همراه خواهد داشت؛ علاوه بر این در مصرف شارژ باتری نیز صرفه‌جویی می‌شود.نسخه بلوتوث در Mibro Watch A2

  • مقاوم در برابر آب

این ساعت هوشمند دارای استاندارد 2ATM مقاومت در برابر آب می‌باشد اما به این معنا نیست که بتوانید از این ساعت در هنگام موج‌سواری، حضور در سالن سونا، زمانی که هوا به شدت داغ و گرم باشد، غواصی، فعالیت‌های آبی پرسرعت و مواردی از این قبیل استفاده کرد؛ چرا که این موارد موجب خرابی ساعت می‌شود و باید از انجام آن اجتناب کنید. با این حال شما امکان استفاده از ساعت در روزهای بارانی و یا در هنگام ورزش کردن را دارید، همچنین می‌توانید هنگام شست‌وشوی دستان که موجب پاشش آب می‌شود نیز استفاده کنید.

ضد آب بودن ساعت میبرو A2

اپلیکیشن Mibro Fit برای ساعت Mibro Watch A2

برای این ساعت هوشمند بلوتوثی اپلیکیشنی عرضه شده که به واسطه آن می‌توانید امکانات موجود در ساعت را مدیریت و یا مجددا تنظیم نمایید. این برنامه به شما امکان تنظیم آلارم، پیداکردن ساعت و موارد این چنینی را می‌دهد تا به راحتی تنظیمات آن را تغییر دهید. برای نصب نرم‌افزار Mibro Fit کافی است QR کد را اسکن کنید تا به فرآیند نصب هدایت شوید. همچنین می‌توانید واچ فیس‌های مورد نظر خود را شخصی‌سازی کنید و در زمان لزوم به آسانی انتخاب و استفاده کنید.

GPS در میبرو A2

با مجهز شدن ساعت هوشمند شیائومی به GPS، می‌توانید موقعیت مکانی خود را در شرایط خاص و ضروری اعلام کنید و از دوچرخه‌سواری، کوهنوردی و سایر مودهای ورزشی که نیازمند GPS هستند بهره‌مند شوید.

قابلیت GPS در ساعت میبرو واچ A2

سایر امکانات Mibro A2

از دیگر قابلیت‌های این ساعت می‌توان به کنترل موزیک، پخش موزیک، اعلان پیام‌ها و تماس‌ها، تنظیم زنگ هشدار، تایمر، نمایش آب و هوا، تماس بلوتوثی و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

کاربردهای ساعت میبرو واچ A2

بررسی مشخصات ساعت هوشمند Mibro Watch A2

ابعاد
45.17 × 11.4 میلی‌متر
وزن
31.79 گرم(بدون بند) | 47 گرم(با بند   سیلیکونی) | 38.72 گرم(بند پارچه‌ای)
عرض بند
22 میلی‌متری
جنس
فریم مشکی پلاستیکی | بند سیلیکونی و پارچه‌ای
قابلیت کنترل صدا و موزیک
دارد
رزولوشن
360 × 360
صفحه نمایش لمسی
دارد
صفحه نمایش رنگی
دارد
ظرفیت اسمی باتری
350 میلی‌آمپر ساعت
مقاوم در برابر آب
2ATM
NFC
اعلام نشده
صفحه نمایش
HD 1.39
تعداد بند
2 عدد (سیلیکونی و بافت)
بازدهی باتری
10 روز در حالت معمولی – 50 روز در حالت پایه
نسخه بلوتوث
5.3
قابلیت مکالمه
دارد
سنسورها
ضربان قلب، اکسیژن خون و شتاب سنج
پشتیبانی از زبان فارسی
بله، دارای منوی فارسی
سازگاری با سیستم عامل‌های
اندروید 5   و IOS 10 به بالا
نرم افزار موبایل
Mibro Fit
اقلام همراه
شارژر وایرلس، دفترچه راهنما و دو بند   سیلیکونی و پارچه‌ای
سایر
کنترل موزیک، گرفتن عکس با تکان دادن ساعت و   یافتن ساعت

اقلام همراه در ساعت Mibro Watch A2

در جعبه این ساعت علاوه بر یک بند سیلیکونی و یک بند پارچه‌ای، کابل شارژر و دفترچه راهنما نیز موجود است.

اقام همراه در ساعت میبرو A2

کلام آخر

اگر به دنبال ساعت هوشمند با قیمت مناسب و امکانات گسترده و ضدآب می‌گردید، ساعت هوشمند بلوتوثی Mibro A2 را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

سوالات متداول

-آیا Mibro A2 فقط به اندروید متصل می‌شود؟

خیر این ساعت هوشمند بدون هیچ مشکلی به آیفون هم متصل می‌شود.

-Mibro A2 ضد آب است؟

بله، این محصول دارای گواهی استاندارد 2ATM می‌باشد اما قابل استفاده در محیط‌های آبی پر سعت نمی‌باشد.

-نام اپلیکیشن ساعت میبرو ای 2 چیست؟

Mibro Fit.

-آیا ساعت Mibro A2 از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند؟

بله، از زبان فارسی در اعلان‌ها و منو پشتیبانی می‌کند.

ویدیو معرفی ساعت هوشمند Mibro Watch A2

از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما دیجی‌پویایی‌های عزیز سپاس گزاریم، لطفا نظرات و پیشنهادات زیبای خود را با ما به اشتراک بگذارید.

قیمت و خرید ساعت هوشمند میبرو A2

دیجی پویا بعنوان بزرگترین وارد کننده محصولات شیائومی، قیمت ساعت Xiaomi مدل A2 را با ارزانترین قیمت بازار و با گارانتی معتبر تهیه نموده و در اختیار شما عزیزان قرار داده است. هم کانون می توانید از لینک زیر نسبت به مشاهده قیمت و خرید اقدام نمایید: