فهرست مطالب

بررسی ساعت هوشمند شیائومی Mibro C3، قابلیت و امکانات

بررسی ساعت هوشمند C3 شیائومی

طراحی ظاهری

قطعا طراحی  ساعت شیائومی میبرو C3 مورد توجه طرفداران ساعت هوشمند قرار می‌گیرد؛ چرا که به رنگ مشکی طراحی شده و ابعاد آن 11.8 × 39.5 × 47 میلی‌متر می‌باشد که جلوه‌ای خاص به آن بخشیده است. قرارگیری یک بند 22 میلی‌متری مرغوب روی این ساعت، ظاهری اسپرت را ایجاب می‌کند که به طور همزمان ظاهری شکیل و رسمی نیز به آن می‌دهد که به کمک استایل روزانه شما می‌آید.

سازنده چینی وزن ساعت هوشمند را با احتساب بند آن به 43.5 گرم رسانده و کیس بدنه‌ی ساعت را ترکیبی از فلز و پلاستیک آمیخته است؛ از این رو هیچ گونه احساس سنگینی‌ای بر روی دست خود حس نمی‌کنید و با این حال نیز مقاومت خود را به خوبی حفظ می‌کند. بند ساعت نیز از جنس سیلیکاژل(Silica Gel) بوده که قابل تعویض با بندهای هم عرض(22 میلی‌متر) خود می‌باشد.

طراحی ظاهری

صفحه نمایش

شرکت شیائومی برای موقعیت‌های مختلف نیز بند دیگری را داخل جعبه قرار داده است تا در مواقع رسمی آن را جایگزین بند سیلیکونی کنید. صفحه نمایش ساعت دارای اندازه 1.85 اینچ و HD می‌باشد. این صفحه نمایش TFT دارای وضوح(رزولوشن) تصویر 240 در 284 پیکسل است و به راحتی رنگ‌ها را با کیفیتی بالا به نمایش بگذارد. همچنین میزان روشنایی ساعت در نورانی‌ترین محیط‌ها نیز مشکلی ندارد. دور نمایشگر را حاشیه‌ای ثابت و مندرج احاطه کرده و یک دکمه در سمت راست نیز قرار گرفته‌اند که برای خاموش و روشن شدن و برگرداندن منو به کار می‌روند. در روی پشتی ساعت نیز محلی برای قرار گرفتن شارژر مگنتی تعبیه شده است.

قابلیت مکالمه

اگر به دنبال ساعتی هستید که هم زبان فارسی را پشتیبانی کند و همچنین قابلیت تماس و مکالمه داشته باشد، پیشنهاد ما به شما  ساعت هوشمند mibro c3 هست چرا که وجود میکروفون و اسپیکر داخلی در ساعت میبرو سی 3، این ساعت هوشمند شیائومی را در دسته ساعت‌های دارای قابلیت تماس قرار داده است. هنگامی که در فضا و شرایطی هستید که امکان استفاده از تلفن همراه خود را ندارید، تنها با یک ضربه روی ساعت به تماس‌های دریافتی خود می‌توانید پاسخ(Answer) و یا آن‌ها را رد(Reject) کنید.

توجه داشته باشید که این قابلیت تنها برای تلفن همراه با اندروید 6.0 به بالا پشتیبانی می‌شود. همچنین به راحتی می‌توانید شماره مورد نظر خود را شماره‌گیری و با آن تماس بگیرید. این ساعت شیائومی از 35 زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند که فارسی هم یکی از آن‌ها است؛ بنابراین طرفدارانی که نیازمند منوی فارسی هستند با این ساعت با هیچ گونه چالشی مواجه نخواهند شد.

پشتیبانی از قابلیت مکالمه در ساعت C3 شیائومی

ماندگاری باتری

ساعت هوشمند شیائومی مجهز به باتری لیتیومی داخلی با ظرفیت 350 میلی‌آمپرساعتی که برای شارژ کامل این باتری 3 ساعت زمان لازم است که با یک بار شارژ کامل تا 10 روز ماندگار می‌باشد و میزان نگه‌داری شارژ باتری متناسب با استفاده‌های مختلف شما متفاوت خواهد بود.

ماندگاری و عملکرد باتری در حالت پخش موزیک 5.5 ساعت می‌باشد و در حالت تماس و مکالمه بلوتوثی 5 ساعت دوام خواهد آورد. همچنین در حالت آماده به کار(StandBy) این باتری تا 50 روز پشتیبانی خواهد کرد.

برای شارژ این ساعت می‌بایست از طریق شارژری که داخل آن قرار گرفته، ساعت را روی آن قرار دهید تا شارژ شود. این ساعت با قابلیت شارژ سریع در کمترین زمان ممکن به شارژدهی می‌رسد و طرفدارانی که به دنبال ساعتی هوشمند با عمر باتری طولانی می‌گردند، انتخاب مناسبی است.

باتری ساعت هوشمند شیائومی C3

امکانات و سنسورهای سلامتی

ساعت هوشمند شیائومی میبرو c3 ، قابلیت بررسی و پیگیری فعالیت‌های روزمره شما را به صورت دقیق دارد؛ به طور مثال، شمردن تعداد قدم‌های روزانه، مقدار مسافت طی شده، مدت زمان خواب، کالری مصرفی و مواردی از این قبیل را به طور دقیق و کامل پیگیری می‌کند. این ویژگی ساعت هوشمند شیائومی برای ورزشکاران حرفه‌ای می‌تواند امتیازی باشد تا وضعیت روزانه خود را بررسی و برای بهبود آن تلاش کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های این ساعت هوشمند، سنجش و ارزیابی سلامتی است. میبرو واچ C3 با استفاده از حسگرهای خود می‌تواند ضربان قلب، فشار خون و اکسیژن خون را اندازه‌گیری کند. کاربران می‌توانند وضعیت سلامت خود را پایش و بررسی کنند و در صورت بروز هر گونه مشکلی به پزشک مراجعه کنند.

سنسورهای ساعت هوشمند شیائومی میبرو C3

برنامه‌های ورزشی

شیائومی واچ میبرو سی 3 قابلیت سنجش بیش از 70 حالت ورزشی را دارد که این ساعت 5 حالت ورزشی در فضای باز از جمله دویدن، دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی، اسکیت و کوهنوردی را نیز پشتیبانی می‌کند.

برنامه های ورزشی ساعت هوشمند C3

اپلیکیشن Mibro Fit

برای این ساعت هوشمند بلوتوثی اپلیکیشنی عرضه شده که به واسطه آن می‌توانید امکانات موجود در ساعت را مدیریت و یا مجددا تنظیم نمایید. این برنامه به شما امکان تنظیم آلارم، پیداکردن ساعت و موارد این چنینی را می‌دهد تا به راحتی تنظیمات آن را تغییر دهید.

برای نصب نرم‌افزار Mibro Fit کافی است QR کد را اسکن کنید تا به فرآیند نصب هدایت شوید. همچنین می‌توانید واچ فیس‌های مورد نظر خود را شخصی‌سازی کنید و در زمان لزوم به آسانی انتخاب و استفاده کنید.

سایر ویژگی‌ها

از دیگر قابلیت‌های ساعت میبرو C3 می‌توان به کنترل موزیک، پخش موزیک، اعلان پیام‌ها و تماس‌ها، تنظیم زنگ هشدار، تایمر، نمایش آب و هوا، تماس بلوتوثی، تقویم، لرزش دوربین، حالت مزاحم نشوید، ذخیره انرژی باتری، ماشین حساب، قفل صفحه و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

امکانات ساعت هوشمند Xiaomi Mibro C3

نسخه بلوتوث مورد استفاده در میبرو C3

میبرو c3 از نسخه 5.3 بلوتوث بهره می‌برد که به عنوان جدیدترین و به‌روزترین نسخه بلوتوث به حساب می‌آید. ناگفته نماند که این نسخه به شما امتیاز برقراری ارتباطی پایدار تا 10 متر را می‌دهد و بدون هیچ قطعی می‌توانید از تمامی امکانات آن استفاده کنید.

همچنین تماس‌های دریافتی نیز در بالاترین کیفیت خود برقرار خواهند شد؛ از این رو ساعت هوشمند Mibro C3 با سیستم عامل‌های اندروید با نسخه 5.0 به بالا و iOS با نسخه 10.0 به بالا سازگار خواهد شد و به راحتی به دستگاه شما متصل می‌شود. توجه داشته باشید که اگر نسخه بلوتوث دستگاه شما نیز 5.3 باشد، اتصالی بهتر و بدون قطعی به همراه خواهد داشت؛ علاوه بر این در مصرف شارژ باتری نیز صرفه‌جویی می‌شود.

دو-هسته-بلوتوث-در-اسمارت-واچ-میبرو-C3

استاندارد 2ATM

ساعت هوشمند C3 میبرو دارای استاندارد 2ATM مقاومت در برابر آب می‌باشد اما به این معنا نیست که بتوانید از این ساعت در هنگام موج‌سواری، حضور در سالن سونا، زمانی که هوا به شدت داغ و گرم باشد، غواصی، فعالیت‌های آبی پرسرعت و مواردی از این قبیل استفاده کرد؛ چرا که این موارد موجب خرابی ساعت می‌شود و باید از انجام آن اجتناب کنید.

با این حال شما امکان استفاده از ساعت در روزهای بارانی و یا در هنگام ورزش کردن را دارید، همچنین می‌توانید هنگام شست‌وشوی دستان که موجب پاشش آب می‌شود نیز استفاده کنید.

ضد آب بودن ساعت شیائومی Mibro C3

موقعیت‌یابی GPS

این ساعت فاقد مکان‌یابی است اما می‌توانید آن را با GPS گوشی موبایل خود جفت‌سازی(Pair) کنید و مسافت‌های طی شده در فعالیت‌های روزمره خود را ثبت نمایید.

بررسی مشخصات کامل Mibro Watch C3

نام کالا
Mibro Watch C3
مدل کالا
XPAW014
ارتباطات
BLE5.3
جنس بدنه
فلز و سیمان پلاستیک
جنس بند
سیلیکاژل
عرض بند
22 میلی‌متر
طول بند
254 میلی‌متر
ظرفیت باتری
350 میلی‌آمپر ساعت
روش شارژ
پورت شارژ مغناطیسی
ماندگاری باتری
حالت اولیه: 50 روز
حالت روزانه: 10 روز
درجه ضد آب
2ATM
تعداد دکمه
1 عدد
پشتیبانی زبان‌ها
35 زبان
تعداد حالت‍های ورزشی
70 حالت
تماس بلوتوثی
دارد
GPS
ندارد
نمایشگر
1.85 اینچ به همراه صفحه لمسی HD
رزولوشن
284 × 240
اندازه کالا
11.8 × 39.5 × 47
وزن کالا
43.5 گرم
رنگبندی
آبی سورمه‌ای
اپلیکیشن
Mibro Fit
اقلام همراه
دفترچه راهنما، کابل شارژ، بند سیلیکونی
امکانات ساعت هوشمند Mibro C3

اقلام همراه

در جعبه این ساعت علاوه بر یک بند سیلیکونی و یک بند پارچه‌ای، کابل شارژر و دفترچه راهنما نیز موجود است.

اقلام همراه ساعت هوشمند میبرو C3

آیا ساعت هوشمند Mibro C3 ارزش خرید دارد؟

از نظر قیمتی، ساعت هوشمند میبرو مدل Mibro C3 یک گزینه مناسب به حساب می‌آید که نیاز افرادی که قصد خرید ساعت هوشمند با قیمتی مقرون به صرفه را دارند، فراهم می‌کند.

با وجود کیفیت ساخت بالای ساعت هوشمند میبرو c3 بهتر است قبل از خرید آن، اطلاعات کافی در زمینه پشتیبانی و گارانتی کسب کنید. اگر چه این ساعت دارای گارانتی شرکتی 18 ماهه است و در صورت بروز هر گونه مشکل جای هیچ نگرانی نمی‌گذارد.

کلام آخر

ساعت هوشمند میبرو سی 3 با ویژگی‌های متعدد از جمله صفحه نمایش 1.85 اینچی HD، جنس بدنه فلز و پلاستیک، وزن 43.5 گرم و قیمت مناسب، خود را در دسته‌ی محصولات پرفروش شیائومی قرار داده است. این ساعت هوشمند با مجهز بودن به بلوتوث 5.3 و امکانات فراوان مانند شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، مغناطیس‌سنج، سنجش ضربان قلب، اکسیژن خون و مواردی از این قبیل، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. بنابراین اگر به دنبال ساعت هوشمند با ویژگی‌ها و امکانات نام برده هستید، ساعت هوشمند شیائومی Mibro Watch C3 را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

قیمت و خرید ساعت هوشمند میبرو C3

ساعت هوشمند Mibro C3 با گارانتی معتبر و اصلی در دیجی پویا با ارزانترین قیمت بازار تهیه شده است. خرید ساعت هوشمند باید مطابق با آشنایی کامل با نیازهای فردی باشد که در مقاله فوق تمامی امکانات این ساعت هوشمند به صورت کامل شرح داده شده است. در صورتی که تمایل دارید قیمت و خرید این محصول را انجام نمایید می توانید از لینک زیر اقدام نمایید

سوالات متداول

بله، مجهز به میکروفون و اسپیکر درونی می‌باشد و با اتصال بلوتوث به تلفن همراه به راحتی می‌توانید شماره‌گیری کرده و با مخاطب خود ارتباط بگیرید.

با تلفن همراه‌های دارای سیستم عامل اندروید 5.0 به بالا و iOS 10.0 به بالا به راحتی سازگار و متصل می‌شود.

خیر، تنها قابلیت اتصال به بلوتوث را دارد.

شیائومی به دلیل وجود درجه مقاومت 2ATM ادعا کرده که امکان استفاده از ساعت هوشمند میبرو سی 3 در محیط‌های پر آب مانند استخر ممکن است؛ اما با این حال، استفاده از ساعت هوشمند در هنگام شنا و سایر فعالیت‌های آبی پرسرعت توصیه نمی‌شود.

بله، با استفاده از ساعت هوشمند می‌توانید تاریخ و ساعت را به صورت دقیق مشاهده کنید.

از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما دیجی‌پویایی‌های عزیز سپاس گزاریم، لطفا نظرات و پیشنهادات زیبای خود را با ما به اشتراک بگذارید.